LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Wednesday, January 4, 2012

WTF kentut busuk elak kanser???

Russia- seorang pelajar Malaysia yang berasal daripada negeri Kedah telah menemui satu kaedah untuk mengelakkan kanser, Zamri Akhbar 23 dari kampung kentut sepi merupakan siswa negara yang telah melanjutkan pelajarannya di University Of Chanzaxkrov, Russia.

Menurut Zamri " pada mulanya saya sendiri tidak percaya yang mana apabila seseorang itu mengentut dengan busuknya akan menyebabkan implikasi yang spesifik terhadap tindak balas radiasi yang dapat mengimprovikasikan pertumbuhan sesuatu kanser". kenyataan yang dibuat oleh Zamri amat mengemparkan dunia apabila beliau dapat mengeksplotasikan kajiannya dalam pengelakkan kanser.
wartawan kami Syamsul Bakri Mahmod telah bertnyakan beberapa soalan kepada saudara Zamri, antara soalan nya ialah :-
"Apakah yang membuatkan abg Zamri mendapat ilham dalam mengkaji pekara ini?"
dan persoalan tersebut bermain diminda saudari Zamri seketi.
sejenak memikirkan soalan tersebut Zamri berkata,
"Sebenarnya, bukan abg saya yang mendapat ilham ya encik, pada hakikatnya saya yang memdapat ilham dalam menkaji kejadah ini, jadi sehubungan dengan jawapan encik, saya amat berbesar hati bahawa soalan encik itu amat memberi kesan yang mendalam terhadap saya dan soalan itu yang amat dinanti2 kan oleh saya. jadi tnpa membuang masa saya ingin menjawab soalan encik dengan.." namun demikian persoalan yang deketengahkan oleh wartawan kami telah dibebelkan oleh saudara Zamri. Oleh itu pihak media kami berharap agar tuan2 dan puan bersabar menunggu jawapan daripada saudara Zambri dalam mendapatkan jawapan daripada beliau.
Dr. David Roxzkovinson merupakan pensyarah setia saudara Zamri turut mengeluarkan beberapa kenyataan mengenai kajian Zamri.

"Я очень горжусь своими студенты могут найти отличное решение для хорошего для мира."

kenyataan Dr. agak singkat namun wartawan kami telah terdiam dengan hanya mampu menganguk kepala sahaja.  Namun, kami percaya bahawa Zamri telah dapat membuktikan kepada dunia bahawa Malaysia turut dapat dilihat oleh mata dunia. Malah kami juga turut percaya dengan kata2 yang disampaikan oleh Dr. David Roxkovinson mengenai Siswa berjaya kita saudara Zamri Akhbar.


Sehubungan itu, pihak kami juga akan membuat satu lagi sesi temu ramah dengan saudara Zamri pada hujung bulan Januari 2012 secara ekspessif dan lebih komprehensif serta effektif lagi MANTAP. nantikan.




source of BurukdanBusuk.com

1 comment:

  1. eheks.. mmg la kalau dh belajar tinggi sgt.. camtu la jadinya.. bnyk dh terbukti sblm ni.. xD~

    ReplyDelete