LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Wednesday, May 25, 2011

Captain America: The First Avenger ( 2011 )


Assalamualaikum...haaa...kali ni kita sembang pasai movie plak...ni nak habaq kt hmpa sebelum ni kan aku da bgtaw pasai The Avengers...antara movie yang aku dok tunggu2 la ni...tapi yang tu lambat lagi...thun depan nohh.... kali dak..The First Avenger iaitu Captain America....haaa...<<< Read More >>>
ceta ni mmg sempoi jugak na..aku tgok trailer dia pun mmg sempoi dh sebab kisah pasai tentera ni..hmpa maw taw r...owg mmg minat tentera kot..
kisah dia ni pasai seorang budak ni...dia nak jadi tentera..mmg dah p temuduga pa dah la..ahhaha..dia p bt ujian...yela...hampa tgk la kt youtube trailer dia...budak tu kurus kering kot...sapa maw ambik dia jadi tentera??? nak bg jadi tebusan pn orang xmaw..hahaha..jadi lepas tu dia buat macam besa ja...dia p jadi sukarelawan...tudiaa... bukan jadi askar...tapi untuk kajian sains...aku pun xtaw la natang pa saintis tu cocok kt dia...keluaq2 tudiaa... puaih hati..lengan dia saja besaq paha aku dh..hahaahha...



tapi kalau nak ceta kt hmpa smua mmg aku xleh sebab aku xtgk lagi ceta ni..hahaha... apa2 pun bg aku ceta ni mmg best la orang kata....antara filem sci-fi, aksi dan pengembaraan maybe..hahaha...kalau nak tengok kita tunggu ja bulan julai ni... dalam 21 atau 22 la...sebab aku aku tgok kat imdb (internet movie database) dia kata kt malaysia kuaq 21 tapi tengok kt wallpaper ni 22 plak...tapi xpa...kita akan p tengok 25..tapi aku sendiri pun xsure la... sebab baru2 ni aku tengok kt wayang trailer dia ckap bulan ogos plak... kecewa... :-(






Aiisssshh...!!! hmpa jangan dok pikiaq dia kena cabul plak ni..time ni la sebelum dia jadi superhero...dan masa ni la dia p duduk kt mesin yang saintis buat ujian tu... haa...lepas2 dia kena ni...hmpa tengok la sendiri kt youtube trailer dia..aku xsanggup nak ceta dh...hahahahaha....


Orang tua ni aku taw dah men watak pa...mesti jadi jahat punya ni... tengok cara dia pengang natang tu pun taw dh.. mesti nak pedaje orang r tu..tengok muka pun jenis xmayang ni...(mat luthfi)...hahaha..

haaaa.... kalau hmpa jenis malaih nak p kt youtube cari trailer dia..ni dia... aku bagi dh kt hampa habuan nak tengok sikit dia punya trailer macam mana...kira antara yang terbaik jugak la orang kata...haaa....sila2 kt bawah ni ja...jangan la malaih sangat sampai suruh aku "play" kan bg hampa tengok...amboeh2...ok2..layan ja noh..jangan dok kata pa...tengok diam2...





macam mana??? best x?? nak tengok x?? ok..xpayah jawab pun...apa2 pun... makaseh na tengok...daaA

No comments:

Post a Comment