LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Sunday, May 29, 2011

Kemalangan Yang Mengecewakan...!!!

Harapannya ingin membina sebuah piramid Domino 3D terbesar di YouTube dan mungkin didunia....
namun...xsemua yang kita nak, akan tercapai kn?
inilah kisah remaja berusia
18 tahun,dari Saarbr├╝cken, Germany, hanya mampu melihat kehancuran harapan usaha titik peluhnya selama 5 Minggu lesap tidak sampai 10 second..!!!

aku disini amat simpati terhadapnya.....aduh..kecewa kot...!!

tapi nak buat macam mana kan..benda nak jadi...



 permulaan membina tapak piramid domino....


 Tekun, penuh dengan kesabaran remaja berusia 18 tahun ni menyiapkan Piramid Domino 3D nya......








Saat dimana usaha 5 minggu yang diluangkan musnah dengan pergerakan yang amat sedikit...hanya tinggal beberapa kepingan domino sahaja lagi untuk siap...


 Piramid Domino sedang runtuh dengan pantas.....



 Dia hanya mampu untuk melihat harapannya musnah dihadapan matanya sendiri...

 
 dia xmampu untuk buat apa2 menghalang 13,043 keping domino jatuh ke bumi, tapi dia masih antara yang terbaik bagi dirinya sendiri...bukan senang nak hadapi sesuatu yang menjadi harapan kita hilang sekelip mata saja......

apa2 pun mmg antara yang mengecewakan lah....so jom kita tengok vdeo disaat piramid yang dibina oleh remaja ni fell~ ~ ~



Thanks For Watching.. :-)

1 comment: