LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Monday, May 16, 2011

AYM : Disaat Beribu2 Kelahiran Si Kaki 8

Assalamualaikum dan Salam sejahtera serta Salam Satu Malaysia....haaa tudiaa..puaih hati....
baik kali ni aku bukan nak bgtaw pasai bg salam..hehehe. kali ni aku nak jadi cikgu sains kejap nohh..heheeh... baik... hari ni kita akan blajaq pasai sotong...oi2...pa gelak2 tu?? (samseng btoi ckgu ni)...sotong yang btoi2 punya..yang mana sejenis haiwan ok..bukan manusia..haa.. baik...apa yang nak aku bgtaw dari tadi ni ialah saat2 penetasan atau pemberanakan <dia macam membiak la> hehehe..aku xtaw la nak pakai ayat mana satu...kira anak sotong2 ni kuar la..menikmati kehidupan mereka masing2...heheh... para saintis dapat tangkap disaat anak2 sotong ni menetas...beribu2 gak la telur sotong ni..huhuhu... ok la...aku pun xtaw pa lagi nak terang kt hmpa smua..tpi ni lah yang dikatakan Kehebatan Kuasa Allah... aku harap hmpa smua dapat nikmati dan mensyukuri apa yang hmpa tengok dalam gambaq ni...ok...last skali da video yang MENARIK....!!









 Si Comey2..hik3


 
 Banyaknye si comey2..huk3



 
Sotong ini mengambil tempat tinggal di dalam botol kaca, memberikan pengunjung peluang untuk melihat proses kelahiran..

Video yang menarik ni..!!
video

OK macam mna? syok ? ok...makaseh na usya2...




Source Of Daily Mail

No comments:

Post a Comment