LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Thursday, May 12, 2011

Tidoq Mampuih ka pa Dia ni...???


Assalamualaikum.. 

apadia?? sapa suruh hmpa play gmbaq k atas ni..tu gmbaq jakot...
aku saja ja letak kat atas tu..mana la nak ada orang p klik play kt situ
haahah...
baik2...kali ni aku nak tunjuk vdeo lagi..xpa2..aku taw bnyak sgt dah vdeo aku boh..
bukan pa...xla boring n banyak sgt aku nk kna tulis btoi ark??
la ni aku nak bg hmpa smua yg kaki tidoq jaga2 lepas ni...tmbah2 lagi yg dok buat rambut pacak2..hahahaha...bukan pa takut masa hampa tidoq tu jadi macam kawan kita ni...haaa.. tapi dia bukan dok kt Malaysia la..owg putih ni...
xpa vdeo ni xganaih sgt pun..depa men api ja..hahahaha...
tapi agak lawak la owg kata...
ok  layan ja vdeo kt bawah ni..

  video

Makaseh na Tengok...

No comments:

Post a Comment