LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WHATIWANT

IF THERE'S ANYTHING WRONG WITH MY POST PLEASE LET ME KNOW. I'LL FIX YOU :-)

Follow me....

Thursday, May 12, 2011

Malaysian : Fynn Jamal


Assalamualaikum...haaa...kali ni aku xtaw dh nak buat pa...tapi xpa....ada lagi antara video yg menarik aku nak share dengan hmpa smua... mungkin hmpa pnah dok dengaq lagu 150 juta kn???ala.... belambak kot kt youtube lagu tu org dok buat cover...haaa..kalau xtaw hmpa p la tgk kt youtube kan senang..ush2.. nama sedare yang aku nak bgtaw ni...xlain xbukan.... Fynn Jamal..!!! tudiaaa... hmpa jgn dok buat muka heran aih...meluat aku tgk...hahahaha...xknai sudah..aku pun nak ceta ni pun xbapa nak knai dia ni..hahahahaha....tapi...apa yang aku nak tunjuk kt hampa smua bukan vdeo clip lagu 150 juta tu..dakkkk...xkan nak tunjuk yang tu kot....aku nak tunjuk lagu len..haaa tajuk dia " Berbual Tentang Saya "



Amboeh2...comey sguh dia ni...haaa...aku tunjuk gambaq dia dulu...ni la Fynn Jamal kalau hampa nak knai...ehehhehe...aku xmaw kata pa..xbaik.. tapi mmg elok la dia ni..bukan nak bohong...berbakat la orang kata...talented gitu..haaa...tudiaaa..

tapi kalau hampa xmaw meminati dia xpa..besa la..soal minat kita xleh nak paksa kn3? haaa...

bak pepatah kata orang ramai yang tua2 dh... kita makan nasi dari beras yang sama tapi lauk kita lain2...haaa....paham? xpaham ni nak terang kt hmpa smua ni... sebab apa kt kedai makan kalau kita nak makan nasi lauk2 ni dia bg stu jenis ja nasi tapi lauk macam2 jenis..hahahha...tapi kalau p kenduri kawin lak ada yg bg nasi 2 jenis..tu pun jarang la...sebab jarang orang kawin time ni..hahaha..cuti kolah nanti standby perut ja orang pakat2 nak kawin ni..hahaha.. ok baik kesimpulannya aku nak bgtaw... jiwa kita, pandangan kita, minat kita, pendirian kita dan pa2 yang membuatkan kita berbeza...tapi xketara la..kalau ketara tu hampa boleh p daftar kt wad gila kot...hahahaha....kiqa lebih kurang macam tu lah..ok dh2..xmaw sembang bnyak2 sebab aku taw jiwa hampa..jenis malaih nak baca macam aku jugak kan3??? (xkot)..haaa.. ok...cantik2...

lepas tu ni...kalau hampa yang jenis jiwang2 ka..emo ka..atau apa2 la..aku pun xtaw nak kata pa dah...kira macam hmpa nak meminati Fynn Jamal ni sila lah ke blog dia tengok jadi pa plak..hahahaha..

ni dia blog Fynn Jamal..!! klik belah kiri kt sini saja >>> Fynn Jamal
 
Dan kalau hampa nak tau lebih lanjut latar belakang dia ni.. boleh la baca mengenai pasai diri dan latar belakang dia dalam wiki just klik kt sini >>> Fynn Jamal Wiki.
ok kt bawah ni vdeo lagu Fynn Jamal yang aku bgtau kt hampa tadi ni...antara yang menarik2 la... aku minat jugak kot...hahaahh
....


 



Makaseh na tengok...

No comments:

Post a Comment